31 Mart 2016 Perşembe

Trivia Crack Hile - %100 çalışan videolu anlatım

           Trivia Crack Hile konusuna hoşgeldinzi arkadaşlar. Bugun sizlere yeni ve güncel bir hileyi aktarıyorum. Her gün yabancı forumları arasştırıyor ve çalışan güncel hileleri size getiriyoruz. Bu hile de sınırsız can ve coins alacaksınız. Sınırsız dediysem 99.999 yapabiliyorsunuz ama o kadar da yapmayın derım inandırıcılığını kaybetmesin. Tek yapmanız gerekn aşağıdaki trivia crack hilesi butonuna tıklamak daha kullanıcı adı ve coins can miktarını ayarlamak ve son olarak insan olduğunuzu kanıtlamak için iphone soruları geliyor random şekilde. Trivia Crack Hile  Onları cevaplayıp e postanıza gelen linke tıkladığınızda hile hesabınıza coins ve canları yüklüyor. trivia crack hile


TRIVIA CRACK yeni HILESI 2016 - 27.04.2016 - GÜNCEL 


Arkadaşlar hileyi indirmek için 


1-  Aşağıdaki Travia Crack Hilesi butonuna tıklayın

2 - Kullanıcı adınızı ve istediğiniz Coins ve can miktarını ayarlayın

4 - Generate tuşuna basın ve iphone doğrulama anketini (robot olmadığınızı doğrulamak için gerekli) tamamlayın

5 - Mailinizdeki Diğer klasörüne Gelen maildeki mavi linke tıklayınca hileniz otomatik yüklenecektir hesabınıza



Videolu Anlatım 


6 yorum:

Buse Tiryaki dedi ki...

Çok saolun hemen denedim güncel hileyi oldu çok teşekkürler

Birtan Sucu dedi ki...

Günden güne daha da geliştiriyorsunuz hileyi bu en son eklediğiniz hile çok daha basit

Renginar Kimyacı dedi ki...

Maile gelen linke tıklamayınca olmuyor . onu belirtin isterseniz yazıdada

Unknown dedi ki...

Merhaba.. Yanlış kullanıcı adıyla anketi tamamlayıp mailime gelen linki tıkladım.. Şimdi tekrar denemeye çalışıyorum fakat sayfa sürekli hata veriyor. Kullanıcı adımı giremiyorum bile. Yardımcı olur musunuz?

Adsız dedi ki...

Mail gelmedi bana ne kadar surede geliyo

Unknown dedi ki...

Mail felan gelmedi bana????

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers