5 Nisan 2016 Salı

Güncellenen Trivia Crack Hilesi - Denendi - Videolu Anlatım

             Trivia Crack Hile konusuna hoşgeldiniz arkadaşlar. Diğer hileler farklı cihazlarda çalışıp çalışmamazlık yapabiliyor arkadaşlar. Ama bu hile tüm cihazlar uyumlu olarak geliştrildi. Oyun bu kadar patlayınca tabi hileleri de gelişme gösterdi. Yabancı kaynaklardan aldığımız bu hileyi türkçeye çevirdik ve sizin için kullanılabilir hale getirdik. Yapmanız gereken tek şey yönergeleri uygulamak. Can ve Coinsleriniz hesabınza yüklenmiş olacaktır. Trivia Crack Hile



TRIVIA CRACK sınırsızlık HILESI - 28.04.2016 - GÜNCEL 


Arkadaşlar hileyi indirmek için 


1-  Aşağıdaki Travia Crack Hilesi butonuna tıklayın

2 - Kullanıcı adınızı ve istediğiniz Coins ve can miktarını ayarlayın

4 - Generate tuşuna basın ve iphone doğrulama anketini (robot olmadığınızı doğrulamak için gerekli) tamamlayın

5 - Mailinizdeki Diğer klasörüne Gelen maildeki mavi linke tıklayınca hileniz otomatik yüklenecektir hesabınıza



Videolu Anlatım 





Her şey bir yana oyun hakkındaki söylentilere göre yeni versiyonlarının da çalışmalarına başlanmış. Her şey bu denli yolunda giderken aksi tabiki yanlıs olurdu. Trivia Crack eoyunundaki en önemli şey ise sorularıda sizin eklıyor olmanız. Bu sayede oyundan aldığınız zevk maksimuma çıkıyor. Adamlar çok zekiler cidden. Oyunu açıp bıraktılar her şeyi biz yapıyoruz adamlar para kazanıyor. Tüm bunların yanında oyun hakkındaki bir diger detay ise arkadaşlarınızla beraber rekabet ortamı yaratabiliyorsunuz. Bu sayede birbirinizle yarışarak daha fazla eğlenmiş oluyorsunuz.


Trivia Crack Hile

Trivia Crack Hile ile birlikte arkadaşlarınıza üsütnlük kurabileceksiniz. Onları hayretlere düşürecek puanlar alabileceksiniz. Bütün soruları doğru cevaplayabilecek ve oyunda hiç beklemek zorunda kalmayacaksınız. E tüm bunlardan sonra bizede bir teşekkür etmeyi ihmal etmessiniz artık. Her şey bu kadar kolay ve basit arkadaşlar.




7 yorum:

Merve Tosuncuk dedi ki...

Sonunda Buldum çalışan bir hile çok teşekkürler

Remzi Boşturk dedi ki...

Bir haftadır deli gibi bu oyunu oynuyorum sonunda buldum çalışan hileyi çok saolun

Birtan Kibarcık dedi ki...

Arkadaşlar hile çalışıyor ve düzgün çalışıyor bilginize

Berna ÖZtürk dedi ki...

Trivia crack hile yazdım ilk çıkan siteye girdim videodaki herşeyi yaptım şuan oyundayım ve hiç beklemek zorunda kalmıyorum ! saolun !!

Ayşe Söyler dedi ki...

Videoki her seyi yapınca gelen mail diğer klasörüne düşüyor ona tıklayınca hileyi yaparken yazdığımız tutarlar hesabımıza yükleniyor. Kullanıcı adını dogru yazmak çok önemli

Unknown dedi ki...

lütfen bu hilenin son hali için kısa bir video çekermisniz bir türlü yapamadım

Burçin Gür dedi ki...

hile için çok teşekkürler gelen maildeki linke tıklayınca oldu .

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers