21 Nisan 2016 Perşembe

Trivia Crack Hile - Videolu Türkçe Anlatım - Denendi

Arkadaşlar biz hileleri çıkardıkça adamlarda hileleri fixlemeye devam ediyorlar ama yılmayacağız. Onlar Trivia crack hilelerini fixledikçe biz yenilerini çıkarıyoruz. Trivia Crack hile kullanımı çok basit ve temiz. Aşağıdaki talimatları uygulayın hileniz otomatik olarak inmeye başlayacaktır.



Trivia Crack Hile - Güncellenme Tarihi 03.05.2016


1 - Oyunu kapatın ve aşağıdaki Trivia Crack Hilesi butonuna tıklayın.

2 - Kullanıcı adınızı , Can ve Coins tutarını belirtin.

3 - Generate tuşuna basın ve bırakın hile görevini yapsın.

4 - Doğrulama anketi gelecektir genelde iphone anketi tarzında gelir. Onu tamamlayın.

5 - Eposta adresinize gelen maildeki mavi linke tıklayınca hileniz hesabınıza yüklenecektir.

6 - Yorum kısmına Teşekkür yazın ki ilk defa okuyanlar hile hakkında süpheye düşmesinler.



Videolu Anlatım 



Trivia crack hile aldı başını gidiyor. Oyun herkesin elinde boş zamanları değerlendirmek için kullanılıyor. Ben bu kadar trivia crack hile oyunune seven insan olduğunu bilmiuordum çok şaşırdım. Eş dost herkes bu oyunu oynuyor yanımda. Hilesini de tabiki türkiyeye yayıyorum bu biraz tuhaf oluyor cidden. Hileyi yapamayanlar olursa yorum kımsından ulassınlar. Hile cidden etkili ve basit arkadaşlar. İstediğiniz tutarları giriyorsunuz (bence max yapmayın 10k neyinize yetmez sonuçda) kullanıcı adınızıda giriyorsunuz sonra GENERATE tuşusuna basıyorsunuz. Hileniz tutarlarınız kodlanıyor oyun için. Sonra doğrulama testini yapıyorsunuz sanırım suan ıphone anketi gibi bişi çıkıyor. Orda yazdığınızı maile hile linki geliyor. Linke tıkladığınız anda oyununuza belirttiğiniz tutarlar yükleniyor. Bu kadar basit.

Yinede yapamayan olursa hem video var izleyebilir hemde yorum kısmından yazsın yardımcı olalım.

8 yorum:

Mukaddez Söyler dedi ki...

çok teşekkürşer abimle denedik oldu

Mehmet Kiremitçi dedi ki...

Hocam eline sağlık kolay hile

Çağrı Bozyak dedi ki...

allah razı olsun güzel hile güzel anlatım

Mehmet Demirci dedi ki...

Gerçekden çok saolasın admin. Güzel anlatım basit kullanım

Batuhan Demirci dedi ki...

Son hile çalışıyor çok saol birader. Diğer klasörüne geliyor mail onu belirtin isterseniz

Kerim Kerevizci dedi ki...

hile çalışıyor arkadaşlar

özhan bozcu dedi ki...

Güzel hile teşekkürler

Bekir Molla dedi ki...

saol kaptan clash royale hilesinide bulsana

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers