24 Mart 2016 Perşembe

Trivia Crack Sınırsız Can Hilesi

Trivia Crack Sınırsız Can Hilesi konusundasınız arkadaşlar. Trivia hile konusunda günden güne aramaları artınca geliştirilen hile sayıları da arttı. Bu siteden bütün Trivia Crack Sınırsız Can Hilesi konuslarını bulabilirsiniz. Acele etmenizi tavsiye ederim çünkü oyun sürekli güncelleniyor. Hileler oyun güncelendiğinde , hilelerinde güncellenmesi gerekiyor.

Trivia Crack Sınırsız Can Hilesi ile sınırsız cana sahip olacaksınız. Asla beklemek zorunda kalmayacaksınız. İnternet aleminde ki yerini uygulamalar dünyasındaki pozisyonu her geçen gün arttıran Trivia Crack Sınırsız Can Hilesi  , artık daha eğlenceli ve zor sorular barındırıyor. Trivia Crack Sınırsız Can Hilesi arayüzü ve kullanımı oldukça kolay olan bir hile uygulamasıdır. Dilerseniz diğer konularımızdan hileli apk yi direk indirerek de hiç uğraşmadan oyunu oynayabilirsiniz.


TRIVIA CRACK HILESI 2016 - 18.04.2016 - GÜNCEL 


Arkadaşlar hileyi indirmek için 


1-  Aşağıdaki Travia Crack Hilesi butonuna tıklayın

2 - Kullanıcı adınızı ve istediğiniz Coins ve can miktarını ayarlayın

4 - Generate tuşuna basın ve iphone doğrulama anketini (robot olmadığınızı doğrulamak için gerekli) tamamlayın

5 - Mailinizdeki Diğer klasörüne Gelen maildeki mavi linke tıklayınca hileniz otomatik yüklenecektir hesabınıza


Daha açıklayıcı olsun diye aşağıda videolu anlatımı verdim arkadaşlar


Videolu Anlatım 






Trivia Crack Sınırsız Can Hilesi mobil platformlar, tabletler ve bilgisayarlarda kullanılabilir. Hileyi indirikden sonra cihazınızın internete bağlı olduğundan emin olun. Trivia Crack Sınırsız Can Hilesi dosyası anti-ban komut dosyası kullanır yani güvenlidir. Asla ban yeme ihtimaliniz yoktur.

Trivia Crack Sınırsız Can Hilesi Özellikleri


Sınırsız madeni para   evet 
Sınırsız Döndürme hakkı     evet
Sınırsız Can      evet
Anti-ban    evet
Temizleyici komut log  evet
Anonim vekil: evet

Trivia Crack Sınırsız Can Hilesi KURULUMU

Arkadaşlar hileyi indirmek için 


1-  Aşağıdaki Travia Crack Hilesi butonuna tıklayın

2 - Kullanıcı adınızı ve istediğiniz Coins ve can miktarını ayarlayın

4 - Generate tuşuna basın ve iphone doğrulama anketini (robot olmadığınızı doğrulamak için gerekli) tamamlayın

5 - Mailinizdeki Diğer klasörüne Gelen maildeki mavi linke tıklayınca hileniz otomatik yüklenecektir hesabınıza



                      Videolu Anlatım 





4 yorum:

Semra Kalaçlı dedi ki...

İlginiz için çok teşşekürler. Bütün cevapları bu sitede buldum. Şimdide hilesini indirmek istedim müthiş bişi çok teşşekkürler

Unknown dedi ki...

ankete katıldım ama indirmedii

haşim dedi ki...

ben bu anketi doldurdum ama indirme linkini bulamadım nasıl yapılıyor resimli anlatım koyabilir misiniz....

Burçin Keskinoglu dedi ki...

çok teşşekkürler emeğiniz için cok saolun

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers