29 Mart 2016 Salı

Trivia Crack Hile Son Sürüm 2016 - Videolu detaylı türkçe Anlatım

                    Trivia Crack Hile konusna hoşgeldiniz arkadaşlar. Yine bir Trivia Crack hile konusuyla karşı karşıyayız. Bu sefer sizlere direk Trivia Crack Can ve coins hilesini veriyorum. Bu hile ile birlikte oyundaki en yüksek can ve coins değerlerine sahip olabileceksiniz. Oyundaki bir açıkdan yararlanarak hileyi gelitirenler mısırlılar. Biz onlardan aldık ve türkçeye çevirdik hileyi daha kolay anlayabilmeniz için.
                   
                      Trivia Crack oyunu yükselişini sürderedursun bizde hileler konusundaki araştırmamıza devam edeceğiz. Sıkıntı şu ki oyun sürekli güncelleniyor ve her güncellemeden sonra malesef  hilemizin de güncellenmesi gerekiyor. İşte bu yüzden bizde sürekli araştırıp güncel hileleri sitemize koyup konu açıyoruz. Bu konu da onlardan bir tanesi.
                      Trivia Crack Hile android ve ios işletim sistemlerine entegre olarak çıkarilmiştir. Şuana kadar 9 bin misafirimiz hilelerimizi
indirmiş ve teşekkkür etmişlerdir ize Trivia Crack hileleri için. Geçelim hilemize ve nasıl kullanacağınıza. trivia crack hile


TRIVIA CRACK çalışan HILESI 2016 - 25.04.2016 - GÜNCEL 


Arkadaşlar hileyi indirmek için 


1-  Aşağıdaki Travia Crack Hilesi butonuna tıklayın

2 - Kullanıcı adınızı ve istediğiniz Coins ve can miktarını ayarlayın

4 - Generate tuşuna basın ve iphone doğrulama anketini (robot olmadığınızı doğrulamak için gerekli) tamamlayın

5 - Mailinizdeki Diğer klasörüne Gelen maildeki mavi linke tıklayınca hileniz otomatik yüklenecektir hesabınıza



Videolu Anlatım 







4 yorum:

merve bolcara dedi ki...

çok teşekkur ediyorum. Gerçekden çok güzel bir anlatım yapmıssınız . videoda çok açıklayıcı. tesekkurler

Hayriye Kırlangıc dedi ki...

Hahaha çok saolun hiç bekleemek zorunda kalmıyorum artık çok saolunnn

Muhammet Karağaclı dedi ki...

Çok teşekkürler ADmın. Biraz urastırdı ama oldu. Mailde diğer klasörüne geliyor link. Onu bulamamıştım dün arkadaş söledi.

Adsız dedi ki...

Maile gelen linke tıklayınca geldi can ve coinsler ama spin hakkı için hileniz yok mu acaba

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers