28 Mart 2016 Pazartesi

Trivia Crack Hile - Son Sürüm - Video Belgeli

              

 Trivia Crack hile 2016 konusuna hoşgeldiniz. En güncel Trivia Crack Hile konularını bu blogda bulacaksınız. Birazdan size vereceğim hile 100 d e100 çalışıyor kendimden kullanıyorum sadece talimatları uygulayın ve hile uygulamanız otomatık oalrak yüklenecektir. Bu hile ile beklemek zorunda kalmayacaksınız çarkı artık. Sürekli oynayabileceksiniz. 


TRIVIA CRACK HILE 2016 - 25.04.2016 - GÜNCEL 


Arkadaşlar hileyi indirmek için 


1-  Aşağıdaki Travia Crack Hilesi butonuna tıklayın

2 - Kullanıcı adınızı ve istediğiniz Coins ve can miktarını ayarlayın

4 - Generate tuşuna basın ve iphone doğrulama anketini (robot olmadığınızı doğrulamak için gerekli) tamamlayın

5 - Mailinizdeki Diğer klasörüne Gelen maildeki mavi linke tıklayınca hileniz otomatik yüklenecektir hesabınıza



Videolu Anlatım 


 https://www.youtube.com/watch?v=hKzqVx1cgtg



Candy Crush’tan çabuk sıkıldım.

Hayday ise bende bir çılgınlık haline gelip sabah namazlarından sonra bile tarla hasat etmekle uğraşınca telefonumdan sonsuza dek silmiştim.

Kelimelik oyununu hala nadiren oynuyor ve seviyorum.

Son zamanların çılgınlığı ise Trivia Crack Hile.

Uzun zamandır kendi halinde oynuyordum ama böylesine popüler olduğundan haberdar değildim.
Trivia Crack Hile Oyununu bilmeyenler için ne kadar meşhur olduğu hakkında şöyle bir bilgilendirme yapayım: Candy Crush Apple Store’da 5 gün zirvede kalmışken bu oyun 66 gün zirvede kalmış.

Trivia Crack Hile Oyununun en büyük eksileri ise

1- Çark çok uzun süre dönüyor.
2- Aynı manaya gelen bazı sorular başka şekillerde çok fazla tekrar ediyor. 
3- Özellikle çeviri sorularda abartılarak karşımıza sürekli çıkan Yüzüklerin Efendisi, Harry Potter kitapları ve filmleri ile ilgili sorular hele de benim gibi bu serileri hiç okumamış ve okumayı da düşünmeyen kesim için çok sıkıcı.
4- Yine çeviri sorularda Frends gibi dizilerin karakterlerinin isimlerine kadar soruyorlar ki, sinir bozucu ve gereksiz.

Bunlar haricinde çok vakit ayıramasam da zaman zaman oynuyor ve eğleniyorum. 

Henüz Trivia Crack Hile oyunundan haberdar değilseniz Apple Store ya da Google Play’dan oyunu indirmenizi tavsiye ediyorum.

Eğer oyunu zaten biliyor ve oynuyorsanız Facebook hesabımdan beni ekleyerek meydan okuyabilirsiniz. 

İyi eğlenceler!

5 yorum:

Berna Teryaki dedi ki...

çook saolun valla sitenizdeki tüm hileleriniz çalışıyor. Hemde çok basit yalnız maile gelen link diğer klasorune dusuyor onu lutfen belırtın o yuzden yapamayan olabilir hileyi

Mehmet karacı dedi ki...

Son eklenen hile özellikle süper artık carkı beklemek zorunda kalmıyorum daha cok oynayabılıyorum cok saolun

Berk Özyenici dedi ki...

Dünden beri arıyordum yabancı sitelerde . Türk sitelerinde varmıs daha iyisi . birde videolu anlatım yapmıssınız cok tesekkurler

Gizem Özturk dedi ki...

olmadı sandım gelen maile tıklamayı unutmusum . Arkadaslar soledı tıkladım oldu şimdi çok tesekkurler admın . Oyun güncelnince yeni versiyon hileyi de burdan bulabiliriz degil mi

absent35 dedi ki...

ben kullanıcı adımı yanlıs yazdım ve tekrardan kurulum yapamıyuorum yardımcı olurmusunuz

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers